PODZIĘKOWANIA ZA POMOC W ORGANIZACJI FESTYNU

  • PATRON  FESTYNU: GARBARNIA SZCZAKOWA S.A. – Prezes Zarządu P. Piotr Wrona; Przewodniczący Rady Nadzorczej – P. Zbigniew Wróbel; Dyrektor P. Tomasz Urbański –współfinansowanie Festynu, wiele cennych nagród, oraz główna nagroda: KONKURS TAŃCA „POLKA” – Dwuosobowa pielgrzymka do Lourdes.
  • WSPÓŁORGANIZATOR: Miejskie Centrum Kultury i SportuDyrektor P. Sebastian Kuś, Dyrektor ds. Kultury P. Monika Komańska, P. Barbara Halaś wraz z Pracownikami – wypożyczenie sceny, namiotów, ławek i nagłośnienia, przygotowanie programu zespołów na scenie, warsztaty artystyczne, animowanie strefy Rekreacji.
  • Ks. Marek Gąsiorek, Agnieszka Żurek i Wolontariusze – Stoisko parafialne „Cegiełki”, oraz przygotowanie i prowadzenie KOLONII w Karpaczu dla 50 Dzieci.
  • P. Kamila Baran, z pomocą Wolontariuszy – przygotowanie i prowadzenie  RODZINNEJ GRY TERENOWEJ
  • P. Grzegorz Stano Przeprowadzenie SLALOMU ROWEROWEGO z nagrodami i pomoc w organizacji
  • Przewodniczący Rady Miasta Jaworzna P. Tadeusz Kaczmarek – nagrody i pomoc w organizacji.
  • Ks. Piotr Kos, oraz Lektorzy i Ministranci – pomoc w organizacji.
  • P. Bernadeta Piechowicz, Anna Starzycka i Wolontariusze – Stoisko „Cukierek z niespodzianką”
  • PP. Agnieszka Gładysek i syn Igor, Beata Pająk-Maliszczak i syn Łukasz, Agnieszka Iranowska, Tomasz Iranowski, Halina Woskowicz – stoisko parafialne „Kawiarenka Elżbietańska”.
  • Firma „Proteuss” P.P. Lidia i Jesika Wrona – nagrody i pomoc w organizacji
  • Piekarnia P. Stanisław Bigaj – chleb na stoisko parafialne
  • P. Katarzyna Śmigielska – pomoc w organizacji
  • Zakład Ciastkarsko-Piekarski P. Janina Banasik ciasta na stoisko parafialne, oraz na poczęstunek dla występujących na scenie.
  • Parafialna Grupa „Caritas”: P.P. Anna Paluch, Katarzyna Łapińska, Urszula Szczerbina, Halina Styrkowiec, –poczęstunek dla występujących na scenie”,
  • P.P. Joanna i Piotr Żurkowie – parafialny grill i pomoc w organizacji.
  • Stadnina „U Michała” Góra Piasku –umożliwienie jazdy na koniu Karolina, Maja, Kasia, Aleksandra Stańczak, Zuzanna Domagała, Hanna Rek, Maja Drobniak – konie: Bako, Lima, Bajka, Betti.
  • P. Magdalena Kurzeja – pomoc w organizacji
  • P. Adam Bisztyga, P. Krzysztof Bernisz, P. Andrzej Madej –pomoc w organizacji
  • P Sławomir Matuszewski – troska o porządek na festynie i pomoc w organizacji.
  • Artyści na scenie: Zespół „Dual”, Dzieci z Przedszkola Miejskiego nr 3: Zespół taneczny Stars Inside, oraz występy wokalne Agata Stokowska, Gabriela Gniłka, Zuzanna Żurek, Martyna Lichocka, Dzieci z klubu „Niko” w Byczynie; wreszcie schola z naszej Parafii: „Aniołki ze scholki”, oraz Zespoły Dorosłych: Szczakowianki i Dobrzanki.
  • P. Agnieszka Matuszewska, P. Grzegorz Stano –Prowadzenie występów na scenie, pomoc w organizacji.
  • FUD MEN – P. Prezes  Lucjan Fudała, oraz Synowie: Jarosław Fudała, Lucjan Fudała, i Leszek Fudała – nagrody na Festyn
  • Przychodnia „Pro-Familia-Med” – P. dr Ryszard Maciejowski, Pani dr Agata Smoliło – nagrody i pomoc w organizacji
  • Zespół Lecznictwa Otwartego w JaworznieP. Jacek Nowak, P. Bogdan Pieprzny – opieka medyczna w dniu festynu.
  • P. Elżbieta Kowalska menager Oriflame – nagrody
  • P.P. Marek i Paweł Starczykowie – pomoc w organizacji.
  • P. dr Waldemar Dłubacz – nagroda.
  • GRUPA AWR SA – pomoc w organizacji
  • Karcma „U Borzanka” z Nowego Targu – nagrody i pomoc w organizacji
  • P. Jakub Smolik, Edward Gładysz, Wiesław Pisarczyk Tomasz Musiałek, Szymon Kolbusz – pomoc w organizacji festynu.
  • P. Aleksandra Ciepły – – pomoc w organizacji
  • Władysław Gut „Śliwa” – pomoc w organizacji;
  • P.P. Janina Kurnik i Halina Dyląg – pomoc w organizacji
  • Sklep Rowerowy „MK Bike S.C. z Jaworzna –pomoc w organizacji
  • PP. Halina i Dariusz Przebinda – doradztwo i pomoc w organizacji.
  • Portal „jaw.pl” i Gazeta „Co Tydzień”P. Franciszek Matysik –transmisja festynu, pomoc w organizacji.
  • Gazeta „Puls Jaworzno” i strona internetowa MCKiS – obsługa medialna festynu.
  • P.P. Małgorzata Wilk, Krzysztof Mętelski, Krzysztof Ciołczyk – pomoc w organizacji.
  • Wiele innych anonimowych Osób!